Perchè sceglite CW617N cum'è materiale di raccordi in ottone

A parolla ottone si riferisce à a lega di zincu di ramu, cuminciò in a dinastia Ming, u so record in u "Ming Hui Dian": "Jiajing, per esempiu, Tongbao soldi sei milioni di wen, dui ottone di focu quarantasette mila 272 jin ...... .

Brass Una lega di ramu cù zincu cum'è l'elementu additivu principale, avè un attraente culore giallu, comunmente chjamatu ottone.Copper - zinc alliage binariu hè chjamatu latu ordinariu o latu simplice.Brass di più di trè yuan hè chjamatu ottone speciale o ottone cumplessu.

Leghe di ottone chì cuntenenu menu di 36% di zincu anu boni pruprietà di u travagliu à friddu, cum'è l'ottone chì cuntene 30% di zincu hè comunmente utilizatu per fà casings di cunchiglia, cumunimenti cunnisciuti cum'è ottone di cunchiglia o 733.

Lega di ottone chì cuntene trà u 36 è u 42% di zincu, di quale u più comunmente utilizatu hè 64 ottone chì cuntene u 40% di zincu.I marchi più cumuni sò serie Hpb59-1, CW617N, JISC3771 è C37700.

Per migliurà u funziunamentu di l'ottone cumuni, sò spessu aghjuntu altri elementi, cum'è aluminiu, nichel, manganese, stagno, siliciu, piombo, etc. L'aluminiu pò migliurà a forza, a durezza è a resistenza à a corrosione di l'ottone, ma riduce a plasticità.Hè adattatu per u tubu di cundensazione di liner di mare è altre parti di resistenza à a corrosione.U stagnu pò migliurà a forza di l'ottone è a resistenza à a corrosione à l'acqua di mare, per quessa hè chjamatu ottone navale, utilizatu per l'equipaggiu termale è l'elica di navi.U piombu pò migliurà a prestazione di taglio di l'ottone;Stu ottone di tagliu faciule hè cumunimenti utilizatu in valvule è raccordi di pipa.

1667533934907     

1664935070616

tee uguale

U CW617N hè carattarizatu da una bona machinability, boni proprietà meccaniche è capacità di sopra u friddu.Trattamentu di pressione calda, saldatura faciule, brasatura, bona stabilità contr'à a corrosione generale.

CW617N

CW617N hè utilizatu per a forgiatura à caldu è a pressa di una varietà di parti, cumprese fontaneria è sanitarie, pezzi di rubinetti è valve, parti di l'automobile, valvole d'aria condizionata, macchinari hardware, noci è altre parti chì necessitanu un altu gradu di machinazione di precisione.

I nostri raccordi d'ottone, valvole a sfera è rubinetti, pezzi di rame sò processati cù u standard europeu CW617N estrudutu di rame di rame, chì hà un eccellente rendimentu di furmazione termica, una bona resistenza à a corrosione è un altu gradu di trasfurmazione.Grâce à l'usinage CNC, il a les caractéristiques d'une haute précision et d'une surface brillante.


Tempu di Postu: Nov-11-2022